W dobie, w której aż 75% bogatych użytkowników sieci aktywnie spędza czas na portalach społecznościowych takich jak Instagram czy Faceboook, obecność marek luksusowych (a więc drogich) w social mediach ma sens. Świetnie robi to chociażby marka Chanel, która zaprasza followersów w podróż w głąb marki, dzięki serii Inside Chanel. Użytkownik może poznać historię brandu i samej założycielki, niesamowitej kobiety. Dużo więcej o tym temcie i markach luksusowych w mediach społecznościowych pisze autorka tego artykułu: http://www.phama.co/markaluksusowawsm/.

Tego warto się trzymać w 2017 roku

Wszystko pędzi do przodu, a rok 2017 przyniósł ciekawe rozwiązania także dla marek luksusowych, które próbują swoich sił w mediach społecznościowych. Nastąpił zwrot ku personalizacji marek modowych. Marki dbają o ochronę swoich brandowych interesów. Myślą globalnie, działają, coraz częściej, głównie lokalnie, co wychodzi im na wielki plus. W 2017 warto po prostu dbać o swoich odbiorców i stawiać ich w centrum swojego zainteresowania. Odwdzięczą się. A więcej o tym można przeczytać tutaj: http://www.phama.co/aktywnoscmarekw2017/.